Raya

Dah lama sangat tak menulis di sini… tambah pulak raya ramai adik-adik aku balik dan guna laptop aku ni..tak der kesempatan nak mencilok sikit kat blog nie…mmmmmm tahun raya agak membosankan. Aku tak ke mana pun cuma raya kedua gi umah kawan aku kat Seremban. Dapat ler borak panjang memandangkan dah lama sangat tak jumpa kan.

Raya tahun nie kita orang malas nak gi beraya kat rumah sedara mara…dan yang paling best kita orang gi beraya kat zoo melaka..hahaha jangan tak caya..nie idea abah aku yang ingin sangat nak ke sana. Apa lagi masa seronok bersarapan pagi kuar lak idea nie dari mulut abah aku..teruja sungguh rasa nyer. Idea giler! tapi bila kat sana ramai gak orang kita pakat beraya kat zoo..jadi bukan keluarga aku je lar. Seronok sangat rasa nyer kuar jalan-jalan ngan family..lupa segala masalah yang membelenggu jiwa. Tiba-tiba jer aku rasa kebahagian yang amat sangat…

Soklan cepu mas masa musim raya nie jangan cakap ler..rasanyer tiap kali jumpa tak der lah soklan lain. Geram nyer lah… rasa macam buat dosa besar lak sebab tak kawin-kawin nie. Namun semua soklan tue aku jawab dengan senyuman meleret-leret.

Tinggalkan Jawapan

