Tahun Baru Azam Baru!

Lama tak menulis di sini. Bukan apa keje banyak dan tak idea lagi nak tulis apa. Dah 3 minggu sekolah bermula mmmmm keje pun berlambak nak kena disiapkan. Aku baru jer lepas interview semalam. Bolehlah jawab sikit-sikit. Banyak benda aku baca tapi yang banyak ditanya pasal sekolah lama aku. Borak-borak santai gitu namum besarlah harapan aku agar aku berjaya dalam temuduga ini. Tak nak lah lagi nak rasa seriau masa nak tunggu tue. Berdebar-debar bagai nak rak masa tue mula lah rasa sakit perut la nak membuang lah mmmm macam-macam lah rasanya.
Tahun nie aku tak rasa begitu teruja dengan azam baru cuma nak lebih mendekatkan padaNya yang satu. Nak rasai nikmat dan kasih sayangNYA. Pencarian yang seharusnya dibuat lama dulu…….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s