Temukan Kami!

Semalam aku dapat sms dari seorang kawan… Zack. Kawan aku masa kat maktab. Zack ambil aliran maths manakala aku pula Sains. Zack muncul sebagai pelajar terbaik. Aku beri tabik hormat ler kat dia. Dalam rock-rock kapak dia terer bangat sih. Kami tetap kawan baik dan bersms hingga sekarang. Mungkin juga aku ni ramah orangnya. Hihihi sekadar memberi kredit pada diri sendiri. Zack aku rindu ler kat ko!

Akhir-akhir ni sunyi sangat rasanya. Lewat doaku padaNya, aku berharap segera ditemukan dengan dia. Dia yang kutak pasti hadirnya dimana namun aku seakan mahu dia segera hadir untuk temani aku. Ya Allah temukan kami! Temukan aku dan dia bagi melengkapkan sunnahMu. Kepada dia pesanku, segeralah datang mencariku…sudah terlalu lama aku menunggumu…

Tinggalkan Jawapan

