Hari-hari yang memenatkan…

Aku memang penat, sangat penat dan terlalu penat. Dek kerana kepenatan sedikit sebanyak mengganggu emosi aku. Aku jadi terlalu moody. Aku jadi tidak selesa dengan diri sendiri. Marah-marah! Tak sabar nak tunggu kursus nie habis. Sedangkan aku seharusnya memikirkan ujian akhir minggu depan dan kerja kursus yang tak bersentuh lagi. Kenapa dengan aku. Agak jarang aku berperangai begini. Jadi diam dan serba serbi tak kena pula. Geramnya…agaknya memang betul lah aku penat. Masa kuliah pula aku sibuk melayan mata sendiri… tumpuan tidak terarah. Hish aku betul-betul macam orang hilang arah! Harapnya esok lebih baik dari hari ini. Jangan dilayan sangat, nanti diri mengada-ngada pulak. Aku nak tidur, aku tak nak bermimpi malam ini, aku nak tidur lena sampai pagi, aku nak ganti tidur-tidur aku yang agak terganggu kebelakangan ini. Selamat malam…

Tinggalkan Jawapan

