Sakit tapi sihat

Aku dah tak tahan sangat. Daripada asyik bertangguh, aku pergi jugak cek permasalahan yang aku hadapi sekian lama. Kira dah tak tahan sangat dah. Dan memang sah dalam rahim aku ada ketumbuhan cyst. Tak besar sangat dalam 2cm. Sedih pun ada jugak. Doktor bagi ubat untuk hentikan pendarahan. Makan ubat untuk kecutkan ketumbuhan. Jika tak ada apa perubahan kena rujuk hospital. Seram jer aku dengar. Yang paling takut kot kena bedah. Mujur doktor tu bagi tau sekurang-kurang saiz 5cm baru doktor nak bedah. Janganlah hendaknya. Takut. Biasalah tubuh nie bila tau jer ada penyakit mulalah rasa serba tak kena. Segala-galanya rasa cam sakit. Sini sakit sana sakit. Layan jelah. Sekarang aku rajin gak cari maklumat tentang permasalah wanita. Banyak sebenarnya yang aku tertinggal keretapi.

Tinggalkan Jawapan

