Pagi yang gelap…

huhuhu…hari pertama persekolahan dah bermula. Aku seperti biasa. Pagi lagi dah kuar. Banyak nak kena wat sebelum masuk waktu P&P. Hujan pulak tue…mmm sedap tido nie. Tapi apa nak wat keje ma. Selalu aku gi sekolah ikut jalan pintas. Jalan kecik kawasan kampung. Aku doa gak ler dalam hati. Tau jelah musim hujan. kiri-kanan sume pokok belaka. Baru separuh jalan pokok kelapa melintang kat tengah jalan. perngh sebaik bawak slow jer. terkejut badak aku. Kena la aku pusing balik ikut jalan jauh lak…sudahnya lambat gek sampai. Moralnya setiap perancangan yang kita wat belum tentu tercapai kalau Allah tak izinkan.

Tinggalkan Jawapan

