Kereta aku wat hal lagi wei…

Huhu baru jer hantar pi servis hari Sabtu, semalam dah wat hal. Geramnya pulak. Kena kuar duit lagi tue yg paling letih sekali. Starter rosak lak… yalah sesuai ler ngan umurnya yang dah 10 tahun tue. Salah aku gak..dok citer pasal nak tukar keta…depan dia lak tue. Mau dia tak terasa. Nie dia bagi warning ler. Eeeeee tak tahannya. Nyesal aku dok pikir nak tukar kereta nie. Bukannya nak wat la ni pun…lambat lagi… berangan jer lebih..watnya belum tentu. Ngah fikir ni nak wat kat kamupung ker kat area sini jer. Lemas ler nak tunggu sejuk baru bolah start enjin. Kot tak hidup2 kan ker naya jer nanti…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s