Hidupku punya corak dan warna tersendiri

Pernah tak rasa tersingkir dalam hidup seseorang! dulu mesra sangat kini hilang seolah macam tak kenal. dulu dicari bila nak memenuhi kehendak diri sendiri. Rasa diri bagai tidak bermakna pulak. Sensitif ker aku dalam hal ini. Bagi aku bila berkawan maka selamanya aku ingat dia. Ini tidak, aku bagai tidak wujud pulak. Macam tak kenal. Lemau sungguh… yalah memang kemesraan dulu memberi kesan pada hatiku tapi tak boleh ker perasaan tue kita tolak ke tepi dan teruskan hidup. Kawan tetap kawan. Sungguh sehingga kini aku dapat menerima kenyataan itu seadanya walaupun tidak diendahkan sejak lama dulu. Tak apalah tapi jangan lah terus membuang aku sebagai kawan. Sukarkan menelah hati dan kehendak seseorang… Itulah namun hidup harus dijalani seadanya. Bukan tak bahagia cuma diri rasa dipinggirkan. Cuma dia! aku tak faham dia…hidup aku sesungguhnya punya corak dan warna tersendiri. Dan dia adalah sebahagian dari corak dan warna didalamnya. Tak boleh didelete semudah click saja. Kalau boleh dah lama dah aku buat. Isk aku pun tak faham kenapa dia memberi kesan pada hidup aku. Aku cuma berharap satu masa kelak dia menyedari wujudnya aku. Tak kira tercepat atau terlambat…aku mahu semuanya terungkai. Amin

Tinggalkan Jawapan

