Selamat Hari Lahir, Cikgu

Tak pasal-pasal…pagi nie aku senyum meleret-leret. Bebudak tue berkumpul pagi-pagi buta. Mula tue aku nak hangin gak ler. Yalah baru nak memulakan hari tetiba dia orang dok  bising-bising gitu. Rupanya nak ucap selamat hari lahir jer… aku pun lupa. Ahak seronok jer rasa…usia dah semakin meningkat sedangkan banyak lagi perkara yang masih belum dicapai dalam usia separas ini. Ngah fikir apa nak wat ek! macam-macam nak wat hingga tak tau nak mula dari mana. Simpan tuk diri sendiri jeq…kok orang lain tau rasa macam tak sesuai pulak.

Antara yang wish aku hari nie…murid aku ler, kawan sekolah, kak sab, adik aku noji, nurul, kurnia insuran, hotlink (hihik), akma, fizah, anet,  ita dan alang. Tak ramai mane tp ingatan dia orang pada aku sudah mencukupi.

Doa yang aku baca setiap hari…

Tinggalkan Jawapan

