Mak dah gi Umrah

Mak dah berlepas ke Mekah malam Khamis lepas bersamaan 1 Mac. Syukur Alhamdulillah…mudah-mudahan mak dapat melaksanakan ibadah dengan sempurna di sana. Syukur juga kerana hajat mak diizinkan oleh Allah SWT. Ramai juga yang pergi..ader yang muda-muda. Bila agak nyer diri saya pulak! berharap juga moga Allah memberi kelapangan nanti. InsyaAllah, usaha kena buat dari sekarang, yalah setakat berhajat tapi tak ada usaha mana nak menjadi kan. Usaha lah tuk kumpul duit dari sekarang…lambat atau cepat jer kan.

Terkejut sebenarnya…semalam tentang pemergian aruah Din Beramboi ke Rahmatullah. Rasa sukar nak percaya. Lawak nye sinonim dengan diri tu macam sukar nak terima. Allah lebih sayang maka diambil nya dia tuk pergi dulu bertemu Pencipta. Kita yang masih hidup nie perlu bersedia bila Allah menjemput kita nanti Dia tak menunggu walau sedetik cuma. Al Fatihah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s