Hari-hari adalah Hari Guru

16 Mei biasalah. Hari Guru. Sambutan tetap ada yang penting seronok guru dan muridnya. Kata orang masa ni lah nak wat koleksi hadiah. Sebenar nya hadiah tue bukan ler penting sangat pun. Sebab hadiah yang ader kat rumah tu dah bersusun. Tak muat tempat dah last-last berhabuk. Cukupler satu ucapan bagi aku yang dah lama ngajor, memadai sangat dah. Hari ini paling seronok berbanding hari-hari persekolahan tahun nie. Main ngan penuh semangat, berpeluh, ketawa bagai nak rak tengok perangai cikgu-cikgi melampias perasaan kat padang dengan segala aktiviti yg telah dirancang lebih awal. Bergegar lemak2 kat badan…terperanjat kot tetiba terbakar tak hengat. Malam tadi pun tidur lena tak mimpi apa pun tetiba dibangunkan ngan bunyi “alarm”. Aduh pagi dah ker…liat tul nak bangun pagi tadi. Hahak…

Cikgu-cikgi SK Seri Bugis, comel2 dan macho giler tue…layan…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s